Termowizory Conotech objęte są trzyletnią gwarancją producenta. W przypadku uszkodzenia lub wady produktu Conotech, po uznaniu gwarancji, naprawimy go lub wymienimy na nowy bez dodatkowych kosztów. Dołożymy wszelkich starań, abyś pozostał zadowolonym klientem. Uszkodzenie lub defekt należy zgłosić w ciągu 30 dni od jego zauważenia. Do zgłoszenia potrzebna jest karta gwarancyjna. Produkt należy odesłać na otrzymany adres, który prześlemy w mailu odpowiadającym na zgłoszenie.
Adres e-mail do zgłoszeń gwarancyjnych oraz serwisowych:
serwis@conotech-outdoor.pl
Poniesione przez klienta koszty przesyłki, zostaną zwrócone po uznaniu gwarancji. W przypadku nieuznania gwarancji, produkt zostanie odesłany na koszt klienta. Gwarancja nie obejmuje zagubienia produktu, kradzieży, celowego uszkodzenia, nadużywania, niewłaściwego zastosowania ani modyfikacji.
W razie konieczności zwrotu produktu prosimy o ubezpieczenie przesyłki i zachowanie numeru śledzenia. Nie możemy być odpowiedzialni za Twój produkt, dopóki nie zostanie on odebrany przez nasz Dział Obsługi Klienta.
Dodatkowa informacja dla klientów w Polsce: Firma Best Hunters, będąca autoryzowanym dystrybutorem marki Conotech, oferuje 2-letnią gwarancję na produkty w ramach polskiej dystrybucji. Po tym okresie obowiązuje roczna gwarancja producenta, która zapewnia pełne wsparcie w zakresie naprawy lub wymiany produktów.
Istnieje również możliwość obsługi serwisowej klienta. W tym celu należy zgłosić takie zapotrzebowanie drogą mailową na adres serwis@conotech-outdoor.pl . W odpowiedzi prześlemy do Państwa informację zwrotną.